Cennik napraw amortyzatorów


W celu szybkiego znalezienia pozycji cennika zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki. Wyświetli ona wszystkie pasujące wiersze cennika.

FOX
Fox serwis podstawowy
200,00 
W ramach zalecanego przez producenta serwisu 50-godzinnego przeprowadzamy dokładną inspekcję wszystkich komponentów pod kątem potencjalnych uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnych oznak zużycia eksploatacyjnego, a następnie wykonujemy fachowy demontaż goleni dolnych oraz sprężyny powietrznej lub puszki powietrznej, co umożliwia gruntowne czyszczenie każdego elementu z nagromadzonych zanieczyszczeń. Zgodnie z protokołem serwisowym, po starannym oczyszczeniu wszystkich podzespołów, dokonujemy kompleksowej wymiany smaru i oleju na świeże środki smarne o parametrach zalecanych przez producenta, co zapewnia optymalne działanie układu i jego niezawodną pracę przez kolejne 50 godzin eksploatacji, jednocześnie wydłużając żywotność zawieszenia.
Fox DHX2/DHX/VAN
549,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Fox Transfer SL
559,00 
Serwis sztycy regulowanej obejmuje kompleksową inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, całkowite rozebranie mechanizmu, dokładne czyszczenie wszystkich elementów oraz wymianę kompletu uszczelek, co zapewnia prawidłowe działanie i szczelność układu hydraulicznego. Profesjonalnie wykonana konserwacja sztycy regulowanej nie tylko przedłuża jej żywotność, ale również gwarantuje płynne działanie mechanizmu regulacji wysokości, co bezpośrednio przekłada się na komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w zróżnicowanym terenie i jest zalecana co 125 godzin użytkowania.
Fox Float DPS/RC/RL/Triad
599,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Fox DHX Air
599,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Fox Transfer
599,00 
Serwis sztycy regulowanej obejmuje kompleksową inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, całkowite rozebranie mechanizmu, dokładne czyszczenie wszystkich elementów oraz wymianę kompletu uszczelek, co zapewnia prawidłowe działanie i szczelność układu hydraulicznego. Profesjonalnie wykonana konserwacja sztycy regulowanej nie tylko przedłuża jej żywotność, ale również gwarantuje płynne działanie mechanizmu regulacji wysokości, co bezpośrednio przekłada się na komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w zróżnicowanym terenie i jest zalecana co 125 godzin użytkowania.
Fox Float Nude/Gemini/RE:aktive
649,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Fox 32 FIT4
749,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox Float X/DPX2/X2
749,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Fox 32 Grip
749,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox Float Trek Thru-Shaft
749,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Fox Float Trek IsoStrut
749,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Fox 32 CTD / Terralogic
749,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 34 FIT4
779,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 34 Grip2
779,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 34 Grip
779,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox Dyad
799,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Fox 36 Grip
829,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 36 FIT4
829,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 36 FIT
829,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 36 Grip2
829,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 38 FIT4
899,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 38 Grip2
899,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 38 Grip
899,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 40 FIT4
899,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 40 Grip2
899,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 40 Grip
899,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Fox 40 FIT
899,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 125 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Ohlins
Ohlins serwis podstawowy
200,00 
W ramach zalecanego przez producenta serwisu 50-godzinnego przeprowadzamy dokładną inspekcję wszystkich komponentów pod kątem potencjalnych uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnych oznak zużycia eksploatacyjnego, a następnie wykonujemy fachowy demontaż goleni dolnych oraz sprężyny powietrznej lub puszki powietrznej, co umożliwia gruntowne czyszczenie każdego elementu z nagromadzonych zanieczyszczeń. Zgodnie z protokołem serwisowym, po starannym oczyszczeniu wszystkich podzespołów, dokonujemy kompleksowej wymiany smaru i oleju na świeże środki smarne o parametrach zalecanych przez producenta, co zapewnia optymalne działanie układu i jego niezawodną pracę przez kolejne 50 godzin eksploatacji, jednocześnie wydłużając żywotność zawieszenia.
Ohlins TTX1 Air
779,00 
W ramach serwisu 100-godzinnego, zgodnie z zaleceniami producenta, wykonujemy szczegółową inspekcję dampera badając każdy element pod kątem zarówno widocznych uszkodzeń jak i subtelnych oznak zużycia eksploatacyjnego, po czym przystępujemy do kompletnego demontażu dampera, umożliwiającego precyzyjne czyszczenie wszystkich komponentów z nagromadzonych zanieczyszczeń i pozostałości przepracowanego oleju. Następnie, realizując protokół serwisowy producenta, przeprowadzamy kompleksową wymianę całego zestawu uszczelek w komorze powietrznej i olejowej, zastępujemy zużyty olej świeżym o odpowiednich parametrach, a na zakończenie procedury napełniamy układ azotem pod precyzyjnie określonym ciśnieniem, co przywraca optymalne właściwości tłumiące i gwarantuje bezawaryjną pracę dampera przez kolejny okres 100 godzin eksploatacji.
Ohlins TTX2 Air
779,00 
W ramach serwisu 100-godzinnego, zgodnie z zaleceniami producenta, wykonujemy szczegółową inspekcję dampera badając każdy element pod kątem zarówno widocznych uszkodzeń jak i subtelnych oznak zużycia eksploatacyjnego, po czym przystępujemy do kompletnego demontażu dampera, umożliwiającego precyzyjne czyszczenie wszystkich komponentów z nagromadzonych zanieczyszczeń i pozostałości przepracowanego oleju. Następnie, realizując protokół serwisowy producenta, przeprowadzamy kompleksową wymianę całego zestawu uszczelek w komorze powietrznej i olejowej, zastępujemy zużyty olej świeżym o odpowiednich parametrach, a na zakończenie procedury napełniamy układ azotem pod precyzyjnie określonym ciśnieniem, co przywraca optymalne właściwości tłumiące i gwarantuje bezawaryjną pracę dampera przez kolejny okres 100 godzin eksploatacji.
Ohlins STX22
789,00 
W ramach serwisu 100-godzinnego, zgodnie z zaleceniami producenta, wykonujemy szczegółową inspekcję dampera badając każdy element pod kątem zarówno widocznych uszkodzeń jak i subtelnych oznak zużycia eksploatacyjnego, po czym przystępujemy do kompletnego demontażu dampera, umożliwiającego precyzyjne czyszczenie wszystkich komponentów z nagromadzonych zanieczyszczeń i pozostałości przepracowanego oleju. Następnie, realizując protokół serwisowy producenta, przeprowadzamy kompleksową wymianę całego zestawu uszczelek w komorze powietrznej i olejowej, zastępujemy zużyty olej świeżym o odpowiednich parametrach, a na zakończenie procedury napełniamy układ azotem pod precyzyjnie określonym ciśnieniem, co przywraca optymalne właściwości tłumiące i gwarantuje bezawaryjną pracę dampera przez kolejny okres 100 godzin eksploatacji.
Ohlins TTX22
799,00 
W ramach serwisu 100-godzinnego, zgodnie z zaleceniami producenta, wykonujemy szczegółową inspekcję dampera badając każdy element pod kątem zarówno widocznych uszkodzeń jak i subtelnych oznak zużycia eksploatacyjnego, po czym przystępujemy do kompletnego demontażu dampera, umożliwiającego precyzyjne czyszczenie wszystkich komponentów z nagromadzonych zanieczyszczeń i pozostałości przepracowanego oleju. Następnie, realizując protokół serwisowy producenta, przeprowadzamy kompleksową wymianę całego zestawu uszczelek w komorze powietrznej i olejowej, zastępujemy zużyty olej świeżym o odpowiednich parametrach, a na zakończenie procedury napełniamy układ azotem pod precyzyjnie określonym ciśnieniem, co przywraca optymalne właściwości tłumiące i gwarantuje bezawaryjną pracę dampera przez kolejny okres 100 godzin eksploatacji.
Ohlins RXF36 M.2 Coil
939,00 
W ramach zalecanego przez producenta serwisu 100-godzinnego przeprowadzamy kompleksową inspekcję widelca, dokładnie sprawdzając wszystkie jego elementy pod kątem potencjalnych uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia, a następnie wykonujemy pełny demontaż widelca, tłumika i sprężyny, pozwalający na dogłębne czyszczenie każdego komponentu z nagromadzonych zanieczyszczeń. Zgodnie z wytycznymi producenta, po wnikliwej ocenie stanu technicznego, wymieniamy zużyte uszczelki kurzowe chroniące konstrukcję przed przedostawaniem się zabrudzeń oraz uszczelki znajdujące się w tłumiku, co gwarantuje przywrócenie optymalnych parametrów pracy zawieszenia i zapewnia jego niezawodność przez kolejne 100 godzin eksploatacji
Ohlins RXF34
999,00 
W ramach standardowego serwisu 100-godzinnego, zalecanego przez producenta, dokonujemy szczegółowej inspekcji widelca poszukując wszelkich śladów uszkodzeń mechanicznych oraz symptomów normalnego zużycia, po czym następuje kompletny demontaż widelca, tłumika oraz komory powietrznej, umożliwiający dokładne czyszczenie wszystkich komponentów z nagromadzonych zanieczyszczeń. Następnie, zgodnie z wytycznymi producenta, wykonujemy kompleksową wymianę wszystkich elementów eksploatacyjnych, w tym uszczelek kurzowych chroniących układ przed pyłem i brudem, a także uszczelek wewnętrznych znajdujących się w tłumiku oraz komorze powietrznej, co zapewnia optymalną wydajność zawieszenia i jego bezawaryjną pracę przez kolejny okres eksploatacji.
Ohlins RXF36 M.2
999,00 
W ramach standardowego serwisu 100-godzinnego, zalecanego przez producenta, dokonujemy szczegółowej inspekcji widelca poszukując wszelkich śladów uszkodzeń mechanicznych oraz symptomów normalnego zużycia, po czym następuje kompletny demontaż widelca, tłumika oraz komory powietrznej, umożliwiający dokładne czyszczenie wszystkich komponentów z nagromadzonych zanieczyszczeń. Następnie, zgodnie z wytycznymi producenta, wykonujemy kompleksową wymianę wszystkich elementów eksploatacyjnych, w tym uszczelek kurzowych chroniących układ przed pyłem i brudem, a także uszczelek wewnętrznych znajdujących się w tłumiku oraz komorze powietrznej, co zapewnia optymalną wydajność zawieszenia i jego bezawaryjną pracę przez kolejny okres eksploatacji.
Ohlins DH38
1049,00 
W ramach standardowego serwisu 100-godzinnego, zalecanego przez producenta, dokonujemy szczegółowej inspekcji widelca poszukując wszelkich śladów uszkodzeń mechanicznych oraz symptomów normalnego zużycia, po czym następuje kompletny demontaż widelca, tłumika oraz komory powietrznej, umożliwiający dokładne czyszczenie wszystkich komponentów z nagromadzonych zanieczyszczeń. Następnie, zgodnie z wytycznymi producenta, wykonujemy kompleksową wymianę wszystkich elementów eksploatacyjnych, w tym uszczelek kurzowych chroniących układ przed pyłem i brudem, a także uszczelek wewnętrznych znajdujących się w tłumiku oraz komorze powietrznej, co zapewnia optymalną wydajność zawieszenia i jego bezawaryjną pracę przez kolejny okres eksploatacji.
Ohlins RXF38
1049,00 
W ramach standardowego serwisu 100-godzinnego, zalecanego przez producenta, dokonujemy szczegółowej inspekcji widelca poszukując wszelkich śladów uszkodzeń mechanicznych oraz symptomów normalnego zużycia, po czym następuje kompletny demontaż widelca, tłumika oraz komory powietrznej, umożliwiający dokładne czyszczenie wszystkich komponentów z nagromadzonych zanieczyszczeń. Następnie, zgodnie z wytycznymi producenta, wykonujemy kompleksową wymianę wszystkich elementów eksploatacyjnych, w tym uszczelek kurzowych chroniących układ przed pyłem i brudem, a także uszczelek wewnętrznych znajdujących się w tłumiku oraz komorze powietrznej, co zapewnia optymalną wydajność zawieszenia i jego bezawaryjną pracę przez kolejny okres eksploatacji.
Ohlins RXF36 Coil
1049,00 
W ramach zalecanego przez producenta serwisu 100-godzinnego przeprowadzamy kompleksową inspekcję widelca, dokładnie sprawdzając wszystkie jego elementy pod kątem potencjalnych uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia, a następnie wykonujemy pełny demontaż widelca, tłumika i sprężyny, pozwalający na dogłębne czyszczenie każdego komponentu z nagromadzonych zanieczyszczeń. Zgodnie z wytycznymi producenta, po wnikliwej ocenie stanu technicznego, wymieniamy zużyte uszczelki kurzowe chroniące konstrukcję przed przedostawaniem się zabrudzeń oraz uszczelki znajdujące się w tłumiku, co gwarantuje przywrócenie optymalnych parametrów pracy zawieszenia i zapewnia jego niezawodność przez kolejne 100 godzin eksploatacji
Ohlins RXF36
1149,00 
W ramach standardowego serwisu 100-godzinnego, zalecanego przez producenta, dokonujemy szczegółowej inspekcji widelca poszukując wszelkich śladów uszkodzeń mechanicznych oraz symptomów normalnego zużycia, po czym następuje kompletny demontaż widelca, tłumika oraz komory powietrznej, umożliwiający dokładne czyszczenie wszystkich komponentów z nagromadzonych zanieczyszczeń. Następnie, zgodnie z wytycznymi producenta, wykonujemy kompleksową wymianę wszystkich elementów eksploatacyjnych, w tym uszczelek kurzowych chroniących układ przed pyłem i brudem, a także uszczelek wewnętrznych znajdujących się w tłumiku oraz komorze powietrznej, co zapewnia optymalną wydajność zawieszenia i jego bezawaryjną pracę przez kolejny okres eksploatacji.
ROCK SHOX
Rock Shox serwis podstawowy
200,00 
W ramach zalecanego przez producenta serwisu 50-godzinnego przeprowadzamy dokładną inspekcję wszystkich komponentów pod kątem potencjalnych uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnych oznak zużycia eksploatacyjnego, a następnie wykonujemy fachowy demontaż goleni dolnych oraz sprężyny powietrznej lub puszki powietrznej, co umożliwia gruntowne czyszczenie każdego elementu z nagromadzonych zanieczyszczeń. Zgodnie z protokołem serwisowym, po starannym oczyszczeniu wszystkich podzespołów, dokonujemy kompleksowej wymiany smaru i oleju na świeże środki smarne o parametrach zalecanych przez producenta, co zapewnia optymalne działanie układu i jego niezawodną pracę przez kolejne 50 godzin eksploatacji, jednocześnie wydłużając żywotność zawieszenia.
Rock Shox 30
399,00 
Kompleksowy serwis widelca amortyzowanego obejmujący rozebranie całej konstrukcji, dokładną inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, demontaż tłumika i komory powietrznej, gruntowne czyszczenie wszystkich elementów, wymianę uszczelek kurzowych oraz uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej, napełnienie olejem, a także montaż dedykowanego zestawu naprawczego, co stanowi zalecany zakres prac serwisowych wykonywanych co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca zapewnia nie tylko jego długą żywotność, ale również optymalną charakterystykę pracy, co przekłada się na znacznie wyższy komfort jazdy, lepszą kontrolę nad rowerem oraz zwiększone bezpieczeństwo podczas pokonywania wymagających tras terenowych.
Rock Shox Judy
399,00 
Kompleksowy serwis widelca amortyzowanego obejmujący rozebranie całej konstrukcji, dokładną inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, demontaż tłumika i komory powietrznej, gruntowne czyszczenie wszystkich elementów, wymianę uszczelek kurzowych oraz uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej, napełnienie olejem, a także montaż dedykowanego zestawu naprawczego, co stanowi zalecany zakres prac serwisowych wykonywanych co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca zapewnia nie tylko jego długą żywotność, ale również optymalną charakterystykę pracy, co przekłada się na znacznie wyższy komfort jazdy, lepszą kontrolę nad rowerem oraz zwiększone bezpieczeństwo podczas pokonywania wymagających tras terenowych.
Rock Shox Paragon
449,00 
Kompleksowy serwis widelca amortyzowanego obejmujący rozebranie całej konstrukcji, dokładną inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, demontaż tłumika i komory powietrznej, gruntowne czyszczenie wszystkich elementów, wymianę uszczelek kurzowych oraz uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej, napełnienie olejem, a także montaż dedykowanego zestawu naprawczego, co stanowi zalecany zakres prac serwisowych wykonywanych co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca zapewnia nie tylko jego długą żywotność, ale również optymalną charakterystykę pracy, co przekłada się na znacznie wyższy komfort jazdy, lepszą kontrolę nad rowerem oraz zwiększone bezpieczeństwo podczas pokonywania wymagających tras terenowych.
Rock Shox Bluto
479,00 
Kompleksowy serwis widelca amortyzowanego obejmujący rozebranie całej konstrukcji, dokładną inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, demontaż tłumika i komory powietrznej, gruntowne czyszczenie wszystkich elementów, wymianę uszczelek kurzowych oraz uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej, napełnienie olejem, a także montaż dedykowanego zestawu naprawczego, co stanowi zalecany zakres prac serwisowych wykonywanych co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca zapewnia nie tylko jego długą żywotność, ale również optymalną charakterystykę pracy, co przekłada się na znacznie wyższy komfort jazdy, lepszą kontrolę nad rowerem oraz zwiększone bezpieczeństwo podczas pokonywania wymagających tras terenowych.
Rock Shox Sector
479,00 
Kompleksowy serwis widelca amortyzowanego obejmujący rozebranie całej konstrukcji, dokładną inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, demontaż tłumika i komory powietrznej, gruntowne czyszczenie wszystkich elementów, wymianę uszczelek kurzowych oraz uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej, napełnienie olejem, a także montaż dedykowanego zestawu naprawczego, co stanowi zalecany zakres prac serwisowych wykonywanych co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca zapewnia nie tylko jego długą żywotność, ale również optymalną charakterystykę pracy, co przekłada się na znacznie wyższy komfort jazdy, lepszą kontrolę nad rowerem oraz zwiększone bezpieczeństwo podczas pokonywania wymagających tras terenowych.
Rock Shox Reba
479,00 
Kompleksowy serwis widelca amortyzowanego obejmujący rozebranie całej konstrukcji, dokładną inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, demontaż tłumika i komory powietrznej, gruntowne czyszczenie wszystkich elementów, wymianę uszczelek kurzowych oraz uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej, napełnienie olejem, a także montaż dedykowanego zestawu naprawczego, co stanowi zalecany zakres prac serwisowych wykonywanych co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca zapewnia nie tylko jego długą żywotność, ale również optymalną charakterystykę pracy, co przekłada się na znacznie wyższy komfort jazdy, lepszą kontrolę nad rowerem oraz zwiększone bezpieczeństwo podczas pokonywania wymagających tras terenowych.
Rock Shox Recon
479,00 
Kompleksowy serwis widelca amortyzowanego obejmujący rozebranie całej konstrukcji, dokładną inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, demontaż tłumika i komory powietrznej, gruntowne czyszczenie wszystkich elementów, wymianę uszczelek kurzowych oraz uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej, napełnienie olejem, a także montaż dedykowanego zestawu naprawczego, co stanowi zalecany zakres prac serwisowych wykonywanych co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca zapewnia nie tylko jego długą żywotność, ale również optymalną charakterystykę pracy, co przekłada się na znacznie wyższy komfort jazdy, lepszą kontrolę nad rowerem oraz zwiększone bezpieczeństwo podczas pokonywania wymagających tras terenowych.
Rock Shox Rudy XPLR
509,00 
Kompleksowy serwis widelca amortyzowanego obejmujący rozebranie całej konstrukcji, dokładną inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, demontaż tłumika i komory powietrznej, gruntowne czyszczenie wszystkich elementów, wymianę uszczelek kurzowych oraz uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej, napełnienie olejem, a także montaż dedykowanego zestawu naprawczego, co stanowi zalecany zakres prac serwisowych wykonywanych co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca zapewnia nie tylko jego długą żywotność, ale również optymalną charakterystykę pracy, co przekłada się na znacznie wyższy komfort jazdy, lepszą kontrolę nad rowerem oraz zwiększone bezpieczeństwo podczas pokonywania wymagających tras terenowych.
Rock Shox Super Deluxe Coil
519,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Rock Shox RS1
529,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Rock Shox 35
549,00 
Kompleksowy serwis widelca amortyzowanego obejmujący rozebranie całej konstrukcji, dokładną inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, demontaż tłumika i komory powietrznej, gruntowne czyszczenie wszystkich elementów, wymianę uszczelek kurzowych oraz uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej, napełnienie olejem, a także montaż dedykowanego zestawu naprawczego, co stanowi zalecany zakres prac serwisowych wykonywanych co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca zapewnia nie tylko jego długą żywotność, ale również optymalną charakterystykę pracy, co przekłada się na znacznie wyższy komfort jazdy, lepszą kontrolę nad rowerem oraz zwiększone bezpieczeństwo podczas pokonywania wymagających tras terenowych.
Rock Shox Kage
549,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Rock Shox Sid
579,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Rock Shox Yari
579,00 
Kompleksowy serwis widelca amortyzowanego obejmujący rozebranie całej konstrukcji, dokładną inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, demontaż tłumika i komory powietrznej, gruntowne czyszczenie wszystkich elementów, wymianę uszczelek kurzowych oraz uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej, napełnienie olejem, a także montaż dedykowanego zestawu naprawczego, co stanowi zalecany zakres prac serwisowych wykonywanych co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca zapewnia nie tylko jego długą żywotność, ale również optymalną charakterystykę pracy, co przekłada się na znacznie wyższy komfort jazdy, lepszą kontrolę nad rowerem oraz zwiększone bezpieczeństwo podczas pokonywania wymagających tras terenowych.
Rock Shox Deluxe
589,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Rock Shox Vivid Air C1 2023
589,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Rock Shox Vivid Coil
609,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Rock Shox Sidlux
639,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Rock Shox Deluxe Re:activ
659,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Rock Shox Super Deluxe Air
669,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Rock Shox Monarch Plus
669,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Rock Shox Monarch
669,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.
Rock Shox Boxxer
739,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Rock Shox Zeb
739,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Rock Shox Lyrik
739,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Rock Shox Pike
739,00 
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie widelca, tłumika i komory powietrznej, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana uszczelek kurzowych, uszczelek w tłumiku i komorze powietrznej oraz napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu amortyzatora zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja widelca amortyzowanego nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę pracy, co bezpośrednio przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy w zróżnicowanym terenie.
Rock Shox Reverb / Stealth
769,00 
Serwis sztycy regulowanej obejmuje kompleksową inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, całkowite rozebranie mechanizmu, dokładne czyszczenie wszystkich elementów oraz wymianę kompletu uszczelek, co zapewnia prawidłowe działanie i szczelność układu hydraulicznego. Profesjonalnie wykonana konserwacja sztycy regulowanej nie tylko przedłuża jej żywotność, ale również gwarantuje płynne działanie mechanizmu regulacji wysokości, co bezpośrednio przekłada się na komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w zróżnicowanym terenie i jest zalecana co 200 godzin użytkowania.
Rock Shox Reverb AXS
769,00 
Serwis sztycy regulowanej obejmuje kompleksową inspekcję pod kątem uszkodzeń i zużycia, całkowite rozebranie mechanizmu, dokładne czyszczenie wszystkich elementów oraz wymianę kompletu uszczelek, co zapewnia prawidłowe działanie i szczelność układu hydraulicznego. Profesjonalnie wykonana konserwacja sztycy regulowanej nie tylko przedłuża jej żywotność, ale również gwarantuje płynne działanie mechanizmu regulacji wysokości, co bezpośrednio przekłada się na komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w zróżnicowanym terenie i jest zalecana co 200 godzin użytkowania.
Rock Shox Vivid Air
899,00 
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i zużycia, kompleksowe rozebranie dampera, dokładne czyszczenie wszystkich elementów, wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej i komory olejowej, napełnienie olejem przy użyciu pompy próżniowej, jeśli tylko jest to możliwe, oraz napełnienie azotem stanowi pełny zakres profesjonalnego serwisu zalecanego co 200 godzin użytkowania. Prawidłowo wykonana konserwacja dampera nie tylko przedłuża jego żywotność, ale również zapewnia optymalną charakterystykę tłumienia drgań, co bezpośrednio przekłada się na kontrolę nad rowerem i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy w trudnym terenie.