Procedura serwisu amortyzatorów w 13 krokach
SPIS TREŚCI
KROKI PROCEDURY SERWISOWEJ
1. Zgłoszenie serwisu online
2. Przyjęcie amortyzatora na serwis
- Sprawdzenie sprawności amortyzatora w obecności klienta (jeśli został dostarczony osobiście) lub tuż po otrzymaniu (jeśli przyszedł paczką).
- Określenie maksymalnego orientacyjnego kosztu serwisu, uwzględniając części eksploatacyjne.
3. Mycie wstępne
Mycie amortyzatora w stanie dostarczonym przez klienta, aby uniknąć przedostania się brudu do wnętrza podczas pierwszego demontażu.
Aby możliwie najdokładniej wyczyścić i odtłuścić wasz sprzęt używamy myjki Marwis Bio Wash 1200 z ogromnym polem roboczym 1200mm x 780mm. Wewnątrz znajduje się 90 litrów samooczyszczajacego się płynu. Bezpieczngo dla pracujących przy myjce, dla powłok amortyzatorów oraz dla środowiska!
4. Demontaż oraz wstępna inspekcja
5. Mycie dokładne
Mycie dużych elementów wewnętrznych z resztek oleju i smaru.
6. Kompletny demontaż
- Demontaż amortyzatora do ostatniej śrubki i uszczelki.
- Mycie finalne i suszenie, przygotowanie części do gruntownej inspekcji.
7. Gruntowna inspekcja
- Sprawdzenie stanu zaworów, blaszek shim oraz gładzi elementów pracujących.
- Poszukiwanie uszkodzeń, błędów serwisowych oraz ocena naturalnego zużycia.
8. Diagnoza i aktualizacja wyceny
Wycena kosztów naprawy i kontakt z klientem w przypadku przekroczenia wstępnie ustalonego kosztorysu. Po gruntownej inspekcji, jeśli okaże się, że niektóre elementy są bardziej zużyte niż być powinny (nie nadają się do dalszej eksploatacji), kontaktujemy się z klientem w celu aktualizacji wyceny
9. Montaż
- Montaż oczyszczonych i odtłuszczonych elementów przy użyciu specjalistycznych narzędzi, zgodnie z procedurami serwisowymi producenta.
- Montaż kompletnych zestawów serwisowych.
10. Test szczelności
Napełnianie maszynowe pompą próżniową Laba7, aby sprawdzić szczelność całego systemu. Staramy się podpiąć każdy tłumik pod pompę nawet jeśli producent tego nie przewidział. Ten zabieg daje nam maksymalną na tym etapie pewność że procedura serwisowa się powiodła.
11. Ładowanie azotem
Uzupełnienie systemu azotem.
12. Test funkcjonalny
- Test sprawności amortyzatora na stacji kontrolnej.
- Ewentualne poprawki w przypadku stwierdzenia problemów z działaniem.
13. Finalizacja serwisu
- Kontakt z klientem w sprawie ostatecznych kosztów serwisu.
- Przekazanie dokumentacji serwisowej, zdjęć i innych materiałów zebranych podczas procesu serwisowego.
- Gwarancja 3 miesiące od daty wystawienia rachunku.